رکورد ضعیف بنزما و نارضایتی هواداران رئال

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

وبسایت رسمی برنامه نود - هواداران مادرید نسبت به فرم بنزما بسیار شکایت دارند، او در ۱۸ مسابقه قبلی فقط ۲ گل به ثمر رسانده است.

به گزارش وبسایت نود، فرم بد بنزما در بازی های اخیر برای رئال، هواداران این تیم را به ستوه آورده است. هواداران رئال به طور علنی اعتراضات خود را نسبت به بنزما نشان داده اند. کریم بنزما فرانسوی در ۱۸ مسابقه قبلی برای رئال فقط دو گل به ثمر رسانده است و فرم بد وی، رئال را نیز در گلزنی دچار مشکل کرده است.

بر طبق آخرین نظرسنجی های روزنامه های اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال، اکثریت هواداران خواهان کنار گذاشتن بنزما برای بازی بعدی مقابل بازل هستند. یک رکورد بد دیگر برای بنزما این است که او در سه بازی گذشته در لیگ، فقط شش شوت به سمت دروازه داشته است که سه تای آنها نیز خارج از چارچوب بوده است و فقط یک گل به ثمر رسانده است.

البته رئال در خط حمله با کمبودهایی نیز مواجه است، آنها در حال حاضر فعلاً فقط چیچاریتو را دارند. اگرچه اعتراضات رئالی ها به شرایط مهاجم تیمشان فقط معطوف به کادرفنی نیست، بلکه آنها مسئولین تیم را نیز به باد انتقاد گرفته اند.

رئال از سال ۲۰۰۹ که بنزما به این تیم آمده است، هفت مهاجم تیمش را فروخته است. و تنها بنزما بوده است که در این تیم از آن سال باقی مانده است. و البته مسئله این است که او رقیب های کمتری را امسال در کنار خود میبیند و بنابراین فشاری از این بابت حس نمی کند. رئال نیز در فصل نقل و انتقالات مهاجمانی مانند سوارز، فالکائو و دیگو کاستا را از دست داد و فقط در روز آخر نقل و انتقالات چیچاریتو را قرضی به خدمت گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 9:59 | نویسنده : حسین سلمانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سه صفر هشتاد