چيچاريتو: براي قهرماني رئال تمام تلاشم را مي‌کنم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اين بازيکن مکزيکي که همين ديروز با يک قرارداد قرضي از منچستريونايتد به رئال مادريد پيوست ميگويد در تمام دنيا هيچ فوتباليستي نيست که آرزوي پوشيدن پيراهن رئال مادريد را نداشته باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، چیچاریتو درباره این انتقال می‌گوید: من به اینجا آمده‌ام تا بخشی از پروژه‌ی حفظ قهرمانی های رئال مادرید باشم . میخواهم تمام تلاشم را در این مورد انجام دهم. همچنین من از رئالیها که تلاش کردند به تیمشان بیایم بسیار متشکرم.

او درباره ی بازیکنان آمریکای لاتینی این باشگاه گفت:ما رویاپردازانی هستیم که میخواهیم در آن چیزی که عاشقش هستیم یعنی فوتبال موفق باشیم.

او همچنین درباره ی مکزیک و بازیکن اسطوره ای این کشور هوگو سانچز که در دهه ی هشتاد ستاره ی بی چون و چرای رئال بود نیز گفت:من میخواهم از هوگو یاد کنم که اینجا در رئال مادرید یک دوران حرفه ای باشکوه را گذراند.آنچه که از آن مطمئن هستم این است که سعی میکنم در رئال با فداکاری تمام بازی کنم. من نسبت به هیچ کدام از تیمهایی که تا حالا در آنها بوده ام این حس عجیبی که نسبت به رئال را دارم نداشته ام.میخواهم به رویاهایم در این باشگاه جامه ی عمل بپوشانم وتا جایی که امکانش برایم مهیا شود گلزنی کنم.

همچنین امیلیو بوتراگنیو بازیکن پیشین تیم ملی اسپانیا و یکی از مدیران فعلی رئال این مهاجم مکزیکی را خطاب قرار داد و گفت:در اینجا ما از تو انتظارات زیادی دارم و هواداران از همان آغاز کار تو را حمایت میکنند.امیدوارم تا زمانی که در تیم ما هستی با موفقیت کارت را انجام دهی.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, | 13:10 | نویسنده : حسین سلمانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سه صفر هشتاد